lördagskvällen/ericsaade♥

lördagskvällen igår: jag träffade david och salome, sen var det några småungar ute på deras gård o jagade oss o jag vet inte vad dom gjorde haha.. sen drog jag och salome hem till mej vid 9 för att vi skulle se på esc och det va hur bra som helst innan vi kom till slutet av det för då blev jag bara arg för att azerbaijan fick massor av poäng och italien och sen kom eric 3:a och då fick jag riktigt damp, det låter konstigt men jag fick faktiskt tårar.. sen efter esc så låg jag och salome i soffan en stund sen drog vi in till mitt rum o la oss i sängen och började snacka om hur man skär tungor o skit på mitten haha.. men sen somnade vi och jag vet tyvärr inte vad som hände.
söndagsmorgon idag: jag vaknade upp med salome och hade värsta humorn från ingenstans.. sen hämtade jag bullar och jag vet inte vad haha.. men vi har bara legat i sängen o snackat så nu ska salome hem och jag ska stanna kvar hos mej så vi får se vad som händer senare, men ha det bra sålänge kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0