rubrik?

vi började vid 9 idag men det va då jag vaknade.. inte bra haha, men jag drog till skolan sen direkt hade vi kör o vi sjöng o hade kul, sen va jag med gabbie hela tiden o vi garvade åt våra egna skämt inte roligt! kallar det för cp-barn, men efter skolan drog jag till bowlingen sen va jag med jespernithagen♥ vi spelade biljard och bowling men han vann på biljarden i hans värld men i bowlingen vann jag men han körde inte seriöst då.. men sen har vi bara suttit i bowlingen och kollat på när dom spelade o snackade osv.. men jag kom hem för en stund sen från busshållsplatsen ( följde med jeppe ) så jag har bara varit hemma och ätit kollat på tv o suttit vid datan. men nu snackar jag med jesper på msn ska se om jag kan få han att bli pigg han är trött lilla gubben. men hörs senare puss♥


CP BILD MEN BJUDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0