saknar blogg.se

nu har jag testat på devote men det var inte lika roligt som blogg.se så nu ska jag försöka hålla mej här iallafall och uppdatera så mycket det går men jag har verkligen inte haft tid att göra det.. menmen

igår var det 1maj och jag va med salome, camila sen träffade vi dö många där borta dö roligt att få se dom som man inte har träffat på länge.. sen åkte vi massor karuseller vi kollade på majbrasan som var hur mysig som helst, jag tog massor bilder men har ingen sak man kan ladda upp dom nu men ska försöka göra det någon dag.. men idag vaknade jag runt 12 halv 1 sen skulle jag min pappa och min farbror egentligen dra till majtåget men sen drog dom två istället för att jag orkade inte pga att jag har ont i halsen och det är dö kallt så jag håller mej till värmen hemma istället!. men senare vet jag inte vad jag ska hitta på! söndagar är inte roliga! :/...

och jag är dö arg på att dom ska ta bort spotify free så att man inte kan lyssna man måste ha premium o förfan nu kommer man ju inte kunna göra ett sit om dagarna blir så arg! -.- min spotify stängs av om 9 timmar så vi får se sen om det blir en till uppdatering för att den här uppdateringen blev ganska lång men då har ni någonting att läsa iallafall haha!

innan jag uppdaterar det här inlägget ville jag bara säga att det är exakt 1 månad och 22 dagar kvar tills vi åker till turkiet ( alanya ) I MISS THIS PLASE! men ni får ha en bra 1maj dag puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0