sång.

hejsan, idag har det varit en kör dag det vad jag kallar det iallafall för att vi har sjungit i kör hela dagen. sen efter skolan drog jag till bowlingen o tränade från 15.00 - 16.00 sen 16.30 - 17.30 sen efter det 18.00 - 19.00 haha en lång dag med bara träning, men iallafall sen drog jag hem och jag gjorde hamburgare mumsi.. men har inte gjort så mycket mer än att jg klippte mina toppar o luggen lite själv! alla vill väl att håret ska växa ut bra haha, men aa nu kollar jag på göta kanal 3 med pappa i soffan så jag ska nog lägga mej snart. vi börjar 10 i morgon sen ska jag förhoppningsvis köra puss o kram tävlingen med jeppe i morgon, men ni får ha det så bra sålänge så hörs vi i morgon godnatt.
INGEN NY BILD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0