snö fan är tillbaka.

hejsan kära läsare! idag hade vi sovmorgon till 9 och vi skulle till söderledskyrkan utanför mej sen skulle camila egentligen komma till mej o vi skulle möta gabbie utanför men så blev det inte.. det blev att jag kom 5 minuter försent in till kyrkan sen kom gabbie efter 5-10 minuter och vi hade kör och sjöng några låtar som vi måste uppföra sen i aulan för hela skolan tänker inte vara med!. men efter skolan drog jag hem o åt lite sen drog jag ner till bowlingen och träffade jesper, jag kollade mest när han spelade o han är jätte duktig :D. sen skulle jag följa med han till bussen så var det snöstorm så det bara sprack om det, sen drog jag till salome för att hon bodde nära och orkade inte gå hem för att det blev så kallt så jag blev helt blöt o kall.. sen drog jag hem o snackade i telefon med en söt o sen har jag bara suttit vid datan resten av tiden, och jag väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta mat eller någonting jag är dö hungrig så jag dör nog snart! =(. men jag tror vi hörs i morgon för nu ska jag tare lugnt, äta o sova sen är det en ny dag i morgon, men jag bloggar mer i morgon tjingeling.

jag glömde.. vi är i maj nu och det är snart sommar så ska det komma snö fan mitt i allt så sommaren kanske inte blir så lång ändå! men är man som mej så kommer det bli en bra sommar och inget jävla cepe snö.

och kan ni ge mej förslag på vad man kan blogga och skriva mer om? för att jag tycker blogg börjar bli dötråkigt så jag vill att ni kommer på någonting som kan göra det roligare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0